شونه ها























محل شعر وداستان

به وبلاگ ناتالی خوش آمدیدی

                                        

تکیه به شونه هام نکن

من از تو افتاده ترم

ماکه به هم نمیرسیم                                                            

بسه دیگه بزار برم

کی گفته بود به جرم عشق

یه عمر پرپرت کنم

حیف تونیست کنج قفس

چادر غم سرت کنم

من نه قلندر شبم    

  نه پهلوان قصه ها

نه بنده حلقه به گوش

نه نانجی فرشته ها

من عاشقم همین و بس

قصه ندارم بی کس

قشنگی قسمت ما

                       که مابه هم نمیرسیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,ساعت 13:23 توسط سوزان|


آخرين مطالب
» حال
» زندگی
» عشق
» شونه ها
» دوست دارم
» روز امتحان

Design By : RoozGozar.com